Tak tahu nak prepare apa untuk UJIAN PSIKOMETRIK & SPiER 2022? Gagal ujian ini akan menyebabkan anda gagal jawat jawatan yang diidamkan

Untuk kemasukan perkhidmatan awam terkini, diwajibkan menduduki Ujian PSIKOMETRIK. Jika sebelum ini ianya lebih dinamakan penilaian SAHSIAH dan MINAT, tapi kini dalam skop yang lebih terarah.

Penilaian ini sebenarnya adalah tambahan kepada peperiksaan yang mengukur kekuatan minda, ingatan dan kefahaman terhadap ilmu. Psikometrik pula lebih kepada instrumen untuk mengukur pola-pola tabiat dan tingkah laku seseorang.

Ianya penting untuk pihak kerajaan memilih mereka yang layak untuk jawatan tertentu.

Tetapi bagi calon, ianya lebih menekan. Calon tak kisah jawatan apa kan? Kita nak kerja. Nak ada gaji. Tak best pulak bila diuji macam ni..

Tim Infokerjaya faham semua tu.

Kita dah bersama calon sejak tahun 2008/09. Kita faham impian calon nak jawat jawatan kerajaan. Nak bantu diri, nak bantu keluarga. Untuk yang baru nak kerja, anda ada keperluan yang lebih untuk berkahwin, untuk keluarga. Kan?

Jadi tips penting supaya anda tak sangkut dalam ujian PSIKOMETRIK adalah;

TONJOLKAN NILAI POSiTIF ANDA
SEMBUNYIKAN NILAI NEGATIF ANDA!

Senang tak? Kena faham, ujian ini mengukur dimensi berkaitan aptitud minda, kecenderungan minat dan tret personaliti.

Susah nak terang semua. Rasnaya lebih mudah kalau anda buat LATIH TUBI jawab soalan-soalan yang biasa di tanya dalam ujian ini. Kami dah kumpulkan semua maklumat yang anda kena tahu;

tip jawab soalan

contoh soalan

cara jawab soalan supaya tak tersasar

perangkap-perangkap PSIKOMETRIK

apa yang bakal menggagalkan PSIKOMETRIK anda

Sebenarnya ujian PSIKOMETRIK ini antara ujian penting untuk menyingkirkan calon. Anda pun tahu kan yang anda ada ramai pesaing. Calon dari seluruh negara berebut jawatan dengan anda. Kekosongan jawatan yang tak banyak memerlukan pihak suruhanjaya menyingkirkan calon dengan ujian-ujian penilaian.

Ianya sesuatu yang bagus untuk pastikan yang betul-betul layak sahaja terpilih. Tapi agak malang untuk yang ambil sambil lewa ujian ini dan gagal. Padahal beliau (ANDA!) layak untuk lulus.

Lihat data ini, ratusan ribu GAGAL setiap tahun… Data tahun 2017-2021 kita pejam mata dulu. Takut anda terkejut 🙁

Mereka gagal bukan sebab tak bijak. Tapi antara yang menyumbang kepada kegagalan ini adalah..

AMBIL MUDAH, BUAT SAMBIL LEWA

Tak ada kesungguhan. Tak buat persediaan yang betul. Tak nak luang masa khusus untuk studi. Tapi itu bukan anda. Anda dah luang masa cari rujukan dan sampai ke laman ini kan?

IZINKAN Tim Infokerjaya bantu anda

Tim Infokerjaya dah bantu calon sejak tahun 2008/09. Kita ada pengalaman ini dan pengalaman bagaimana untuk calon lulus ada dalam pengetahuan pengalaman ini.

Ribuan calon dah lulus dan kini masa untuk anda pula! Rujukan PSIKOMETRIK ini khusus untuk ujian tahun ini dan khusus untuk anda.

MEREKA DAH LULUS SEBELUM ANDA

MEREKA GUNA RUJUKAN INI

LATEST VERSI 2022

Ini adalah VERSI DIGITAL (pdf) dan bukan buku fizikal. Anda akan dapat akses ke laman download selepas bayaran disahkan.

Apa anda DAPAT?

Faham dengan jelas apa yang dinilai dalam Ujian Psikometrik 2022 ini

Jimat masa anda. Calon lain tak tahu nak study apa tapi anda dah tahu!

Contoh Soalan & Jawapan untuk mudah kefahaman anda tentang ujian ini

Nota ringkas untuk penilaian Matematik. Ada Psikometrik yang ada soalan Matematik tau!

Nanti Dulu, Ada Bonus Tambahan Buat Anda

Oops! Nanti dulu, jangan buat tempahan lagi!

Saya ada tawaran bonus tambahan bernilai RM450 untuk anda.Ianya adalah PERCUMA sahaja & Terhad kepada 100 pembeli terawal sahaja

Dengan setiap pembelian ebook “Ujian Psikometrik” ini, anda turut akan mendapat bonus-bonus tambahan berikut:

Bonus 1 : Koleksi Soalan Ujian Psikometrik (Bernilai RM150)

  • Mengandungi 100++ contoh soalan lepas ujian psikometrik termasuk jawapan.
  • Calon akan menerima akses contoh soalan ini seumur hidup.
  • Koleksi soalan ini akan ditambah dari semasa ke semasa.

Bonus 2 : Koleksi Soalan Seksyen Pengetahuan Am (Bernilai RM100)

  • Mengandungi 50++ contoh soalan  termasuk jawapan.
  • Calon akan menerima akses contoh soalan ini seumur hidup.
  • Koleksi soalan ini akan ditambah dari semasa ke semasa.
  • Berdasarkan format terkini SPA
  • Sesuai dijadikan rujukan bagi calon yang akan menghadapi Peperiksaan Memasuki Perkhidmatan Awam (PSEE)

Bonus 3 : Koleksi Soalan Seksyen Daya Menyelesaikan Masalah (Bernilai RM100)

  • Mengandungi 25++ contoh soalan  termasuk jalan kira.
  • Calon akan menerima akses contoh soalan ini seumur hidup.
  • Koleksi soalan ini akan ditambah dari semasa ke semasa.
  • Berdasarkan format terkini SPA
  • Sesuai dijadikan rujukan bagi calon yang akan menghadapi Peperiksaan Memasuki Perkhidmatan Awam (PSEE)

Bonus 4 : Koleksi Soalan Seksyen Kefahaman Bahasa Inggeris (Bernilai RM100)

  • Mengandungi 50++ contoh soalan  termasuk jawapan.
  • Calon akan menerima akses contoh soalan ini seumur hidup.
  • Koleksi soalan ini akan ditambah dari semasa ke semasa.
  • Berdasarkan format terkini SPA
  • Sesuai dijadikan rujukan bagi calon yang akan menghadapi Peperiksaan Memasuki Perkhidmatan Awam (PSEE)

Cepat! Usah Bertangguh-Tangguh Lagi Untuk Terpilih Berkhidmat Dalam Sektor Awam .

Jika anda benar-benar mahu lulus ujian psikometrik nanti, jangan tunggu lagi kerana ebook inilah yang anda amat perlukan sekarang! Sila klik gambar dibawah ini untuk mendapatkan ebook ini dengan segera!.

Cara Tebus Bonus

Buat pembelian rujukan Ujian Psikometrik Melalui Website Ini

Hantarkan Resit Pembelian & Alamat Email Melalui Whatssapp

Akses Ebook Akan Di Hantar Melalui Alamat Email Anda

Penting Bonus Ini Terhad Kepada 100 Pembeli Terawal Rujukan Ujian Psikometrik. Dapatkan Segera !!!!